חג הפסח מביא איתו סמלים רבים. הוא חג החירות המסמל את החופש שלנו, חג האביב המזמין את כולם לצאת החוצה ולפרוח וחג בו כל המשפחה מתכנסת יחדיו.
העובדים בישראל מבלים כשליש מיומם בעבודה, מה שאומר שפעולות רבות ומשמעותיות מתרחשות דווקא מחוץ לבית.
העבודה היא מקום מרכזי בחיי העובד, היא יכולה להשפיע על תחושת החופש שלו ועל הערכתו העצמית, וכאן הארגון יכול לסייע בין היתר על ידי ניצול החג כהזדמנות להביע הערכה אישית.

 

חשיבותם של מתנות לעובדים לפסח

החג נותן הזדמנות מצוינת להראות לעובדים כמה הם חשובים ונלקחים בחשבון. מתנות לעובדים לפסח הן אחת הדרכים להביע את ההערכה אליהם. כמובן, חלקם יצפו לקבל אותן, וזו ההזדמנות להיות שונים ומקוריים ולהביא מתנה שיש מאחוריה גם מחשבה.

 

מדוע כדאי לנסות לצאת מהקופסה ומהשבלונה הרגילה?

כאשר הארגון או החברה בוחרים להעניק מתנה מוכרת כמו תלושי חג, ברור כי אין מחשבה רבה מאחוריה וכי הניסיון הוא בעיקר להשלים את המשימה. אם אתם שייכים לארגונים אשר מבינים את חשיבות העובדים ומכירים במאמץ שלהם ולכן רוצים להביע הערכה, מתנות לעובדים לפסח יהיו הזדמנות נפלאה לעשות זאת. ברגע שתצאו משבלונת המתנות הרגילה, העובדים שלכם יידעו כי חשבתם עליהם, שהתאמצתם וכי אכפת לכם מהם. כל זה לא אומר שאתם צריכים לשבור את הראש, אלא להפך – אתם מוזמנים לקבוע את תקציב המתנות, לבחון את האפשרויות העומדות לפניכם באתר ואף להתייעץ עם הצוות המקצועי שיוכל ללוות אתכם לקראת הבחירה הנכונה.

 

אילו מתנות לעובדים לפסח תוכלו לתת?

מצד אחד תוכלו לראות כי עומדות לפניכם אפשרויות רבות, ומצד שני – אינכם חייבים לשבור את הראש ולהסתבך. לרשותכם עומדת האפשרות להביא לעובדים גאדג’טים חדשים ומיוחדים, תיקים שימושיים, מארזי שוקולדים, שעונים, פסלי שולחן מיוחדים (אידיאלי לכל מנהל) וכיוצא באלה. את כל מתנות לעובדים לפסח תוכלו למתג כך שיתקשרו עם שם החברה ויזכירו לעובד מה קיבל מהארגון גם בעוד שנים רבות. מוצרי פרסום אלו יכולים לשמש גם כמתנה וגם ערך מוסף לחג הפסח.

כדי לבצע את הבחירה הנכונה בכל הנוגע למתנת לעובדים לחג הפסח, מומלץ שתקבעו בשלב הראשון את התקציב העומד לרשותכם (כשהוא יכול להשתנות בין העובדים השונים ואתם יכולים לקבוע שיהיו מספר קבוצות של מתנות), להתבונן במתנות השונות שעומדות לרשותכם באתר ולאחר מכן תוכלו להתקשר, להתייעץ, לקבל הכוונה ולבצע הזמנה שתגיע במשלוח ובמינימום מאמץ מצדכם.

 

מתנות? לא רק לעובדים

חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לתת מתנות, ולא רק לעובדים. בעלי חברות ועסקים יכולים לנצל את ההזדמנות, להפיק מוצרי פרסום שימושיים ומהנים ולהעניק אותם כמתנה לקולגות, ללקוחות ואפילו לספקים. החג מאפשר ליצור קשר קליל, לפנק את הסביבה ובעיקר – להראות לצד השני כי הוא נלקח בחשבון. מבחינת בחירת המתנה אותה אפשר להפיק, ניתן לראות באתר שפע של אפשרויות כאשר המעוניינים בכך יוכלו למתג אותה כך שהצד השני יידע בדיוק מי חשב עליו.