כיום יותר ויותר עסקים בוחרים להעביר את המסרים השיווקים שלהם באמצעות מוצרי פרסום שונים.
אם פעם ההנחה השלטת הייתה כי על מנת להעביר מסר פרסומי עליך לפרסם בעיתונים, שלטי חוצות ופליירים, כיום מסתמנת מגמה שונה.
מוצרי הפרסום השונים מגלמים בתוכם גם את האפשרות שלכם לפרסם על גביהם מצד אחד, וגם להעניק מתנה ומזכרת מכם לאלו המקבלים אותם מהצד השני.
לקוחות אשר פוקדים את משרדכם דרך קבע, קולגות המגיעות לפגישת עסקים, ואנשי מפתח בתחומכם המבקשים לראותכם – להם תוכלו להעניק כשי, מזכרת קטנה ממכם המגיעה בדמות של מוצרי קד"מ שונים.
על מנת להעצים את החוויה שלהם, מומלץ אף לארוז את המוצרים באריזות יפות ומזמינות.

 

 

מוצרי פרסום כמתנה ללקוחות


השאלה הגדולה העומדת בפניכם כעת היא אילו מתנות תוכלו להעניק.
מעבר לעובדה שתוכלו להעניק את המתנות מתוך המשרד שלכם לאורחים המגיעים אליכם, תוכלו להעניק אותן גם באירועים עסקיים מרכזיים רבים כמו כנסים או תערוכות, אירועי קד"מ ואירועי השקה.
על המוצרים שתעניקו, כמובן שתוכלו להדפיס את שם העסק שלכם בליווי מספר הטלפון, דרכי התקשרות שונים וסלוגן החברה. כך, אתם מטמיעים את בשורת העסק שלכם אצל מקבלי המתנה.

 

מתנה פופולארית במיוחד היא עטים ממותגים. העובדה כי כיום כל אחד משתמש בעט, יכולה להבטיח לכם כי יעשה שימוש נרחב במוצר שתעניקו, וכך המסר השיווקי שלכם יתפשט הלאה.
תוכלו להעניק בנוסף גם דיסק און קי, שבדומה לעטים, גם בו עושים שימוש נרחב. כל מתנה שתבחרו להעניק, מומלץ להעניק אותה בסיוע של מעצבת אריזות העומלת על עיצוב אריזות איכותיות, מרשימות ומזמינות.

 

אריזות מעוצבות – מוצר משלים ומנצח


מוצרי פרסום שאתם מעניקים הם מתנות. כאשר מקבלים מתנה, רוצים להנות מאפקט ההפתעה המגולם בה. בעת שתעניקו את מוצרי פרסום השונים ללא כל אריזת מתנה, הרי שאתם פוגמים ברצף הנכון של האינטראקציה.
אריזה נכונה למתנה תעניק לאלו המקבלים אותה חוויה גדולה, שבראש ובראשונה משרתת אתכם כעסק שיזכרו לטובה.

עם מעצבת של אריזות תוכלו לעצב אריזות שונות ההולמות את אופי העסק שלכם, תוך שתקחו בחשבון את צבע האריזה, מה יודפס עליה וכמובן הגודל שלה בהתאם למוצר שהחלטתם להעניק.
כשם שיש על המוצר עצמו מסר שיווקי, כך גם על האריזה המעוצבת תוכלו להדפיס מלל לבחירתכם וכך למתג אפילו יותר את העסק שלכם. זיכרו, אל מתנה מושלמת, משדכים גם אריזה מושלמת להעצמת החוויה.

 

המאמר באדיבות טליס אריזות – אריזות מעוצבות לכל מטרה