השאלה איך הופכים צוות של עובדים לצוות מנצח מטרידה רבים מאיתנו, בעלי העסקים. זה לא משנה אם אתם מנהלים היום צוות של עשרה עובדים או שאתם מעסיקים הרבה יותר אנשים כי בכל מקרה חשוב להבין: העובדים הם הבסיס להצלחת העסק שלכם. אם העובדים שלכם יגיעו מתוסכלים בכל בוקר למשרד וכך יקבלו את פני הקהל, מהר מאוד הלקוחות ירגישו בכך וכנראה שהם גם יעזבו את העסק שלכם לטובת המתחרים.
לכן אנחנו ממליצים לכם בחום להשקיע בעובדים וזה אומר, בין היתר, שכדאי ליצור צוות מגובש ואוהב. כשיש גיבוש בין העובדים תחושת השייכות והמחויבות של כל אחד מהם כלפי המשרד וכלפי הצלחת העסק גדלה, אז למה לחשוב פעמיים?

 

הפקת יום גיבוש מוצלח

כאשר מדברים על פעילויות גיבוש מדברים על אפשרויות רבות והדבר החשוב ביותר הוא התכנון של יום הפעילויות הזה. האם אתם באמת מבינים מספיק בתחום הזה כדי להפיק לבד את יום הגיבוש? או שאולי עדיף שתפנו אל המומחים בתחום ותזמינו מהם שירות? אם אתם רוצים להיות בטוחים שההשקעה שלכם לא תהיה לשווא עדיף שתפקידו בידי מי שבאמת מבין בתחום את המשימה. אצלנו בחברת “מנצח בשטח” תוכלו לקבל שירות מושלם בכל מה שקשור לארגון והפקה של פעילויות גיבוש, אז למה שלא תתקשרו אלינו כבר עכשיו?

 

פעילויות בשטח

אפשר להפיק ימי גיבוש שונים בשטח. ניתן יהיה לשלב פעילויות גיבוש כמו:

  • משימות מתוך המרוץ למיליון
  • הפעלות שונות בטבע
  • ניווט תחרותי וספורטיבי
  • פעילויות אתגריות
  • תחרויות
  • משחקים ועוד
     

אתם תראו שכבר מעצם העובדה שהעובדים שלכם ייצאו מהמשרד ויבלו במקום אחר הם יתגבשו ביניהם והאווירה תהיה שונה. אנשי הצוות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם, להקשיב למה שחלמתם עליו לגבי יום הגיבוש וביחד איתכם להפוך את החלום הזה למציאות. אנשים בעידן המודרני מבלים הרבה יותר מידי שעות מול המחשבים ומול המסכים השונים כך שלצאת מידי פעם לאוויר העולם, לטבע ולנשום אווירה אחרת זו בחירה נהדרת. זה יכול לגבש בין העובדים ולגרום להם להנאה גדולה, אז למה לא?

 

הקשר בין גיבוש העובדים ובין תפוקת עבודתם במשרד

פעילויות גיבוש הן לא רק הנאה או בילוי משותף שכן בפועל הן הרבה מעבר לכך. אתם תראו שאחרי יום גיבוש אינטנסיבי בשטח העובדים יחזרו למשרד כשהם מכירים אחד את השני גם בדרך אחרת ולא רק מאחורי מסך המחשב. בצורה כזאת הם יוכלו ליצור קשרים עמוקים יותר אחד עם השני ובכל בוקר הם יגיעו מרוצים יותר למשרד. מי שמגיע שמח וטוב לב לעבודתו עובד בצורה נמרצת וטובה יותר ולכן זו השקעה משתלמת בעסק כולו, אז למה אתם מחכים?