חברת חושן פרסום מתמחה במוצרי פרסום, במתנות במוצרי קידום מכירות ובמיתוג לחברות, לארגונים ולעסקים. החברה מתאימה לכל לקוח את מוצרי הקדמ שלו, בהתאמה מלאה לצרכיו הייחודיים, למטרות הפרסום והשיווק של העסק ובהתאם למגבלות התקציב שלו.
החברה מתחייבת למוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות באיכות גבוהה בלבד ובמחירים אטרקטיביים.
כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולליווי צמוד על מנת להתאים עבורו את הפתרונות הנכונים שיסייעו לקידום המכירות בעסק, למיתוג יעיל ולבידול מהמתחרים.

 

לבחור מוצרי קידום מכירות שבאמת מתאימים לחברה שלך

התפקיד של מוצרי קד"מ הוא לחזק את ערך המותג, ולהעלות את הנראות שלו. בגלל זה, יש חשיבות גדולה לבחירת מוצרים שיש להם קשר אל המותג עצמו ואל קהל היעד.
אנחנו מקפידים להחזיק במלאי מגוון גדול של מוצרים, אשר מדברים לכל אחד - צעירים, מבוגרים, בעלי מקצוע, אנשים העובדים במסגרת משרדית, וכל מאפיין אחר.

 

איך לבחור מוצרי קד"מ שמשקפים את הערכים של המותג?

המוצרים אשר תבחרו יישאו את לוגו המותג, וחשוב שהם ישקפו את הערכים שלו בצורה אמינה.
אם המותג שלכם קשור ללייף סטייל, ספורט, או מזון, תוכלו לבחור מוצרי קד"מ שימושיים אשר משקפים את הנושאים האלו: תיק ספורט, מזרון יוגה, מגבת לחדר הכושר וכו'.
אם ערכי המותג קשורים לסדר וארגון, תוכלו לבחור כלי כתיבה, מחברות או יומן שנתי. 
אם המותג שלכם הוא מורכב יותר, אתם תמיד יכולים להתקשר לשירות הלקוחות שלנו, אשר יציע לכם את כל האופציות המתאימות ביותר. 

 

למה להזמין מוצרי קד"מ מחברת חושן פרסום?


חברת חושן פרסום מובילה בשיווק מוצרי קד"מ. היא מהחברות המובילות בארץ בתחום – לחברה ידע עשיר וניסיון רב. צוות החברה מעניק ייעוץ מקצועי, ומתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים ביותר עבורו. לקוחות החברה חוזרים פעם אחר פעם להזמין מחושן פרסום, בין היתר בגלל היתרונות הבאים:

  • מקצועיות וניסיון ללא תחרות – לחברה ניסיון עשיר בתחום ייבוא ושיווק מוצרי קידום מכירות ומתנות ממותגות לכל סוגי העסקים, המוסדות והארגונים.
  • מוצרים איכותיים בלבד – החברה מתחייבת למוצרים איכותיים בלבד ומעניקה אחריות.
  • שירות אדיב – כל לקוח זוכה לנציג שירות המלווה אותו לכל אורך שלבי ההזמנה ועד לאספקת המוצרים, וגם לאחר מכן.
  • פתרונות מיתוג מתקדמים – לחברה צוות גרפיקאים מוכשר ויצירתי, המציע פתרונות מיתוג חדשניים ושלל עיצובים מרהיבים, בהתאמה לצרכי העסק והלקוח.
  • מחירים אטרקטיביים – החברה מתחייבת למוצרים מאיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

 

למה חשוב לבחור מוצרים באיכות גבוהה?

מוצרי קד"מ הם ייצוג של המותג עצמו. אם עושים בחירה נכונה של מוצרים פונקציונליים ויום יומיים, הם יקבלו נראות גבוהה מאוד, ויישארו בשימוש לאורך זמן. לכן, בחירה של מוצרים באיכות גבוהה היא קריטית להצלחת הקמפיין.
בחירת מוצרים שלא מתבלים, נהרסים או מתקלפים, תציג את החברה באור חיובי ותשאיר רושם טוב על לקוחות, ספקים ועובדים כאחד.

 

מוצרי קידום - אסטרטגיית שיווק יעילה לכל קהל

בנייה של אסטרטגיה שיווקית היא דבר לא פשוט. אנחנו תמיד בעד לפעול בכל הערוצים - מדיה חברתית, טלוויזיה, עיתונות, וחשוב מכל - מוצרי קידום מכירות, אשר יעזרו לחבר את הלקוחות והעובדים אל המותג באופן יומיומי.

 

איך לבחור מוצרי קידום מכירות שעומדים בתקציב?

כל אחד מאיתנו עובד לפי תקציב, אבל חשוב שתדעו שכשאתם בוחרים בחברת חושן פרסום - אפשר להגיע לתוצאות והישגים גבוהים גם בתקציבים סבירים. ניתן לערוך קמפיין חסכוני ומרשים ללא כל בעיה.
יש כמה טיפים אשר יעזרו לכם לבנות את התכנית הזולה ביותר. 

 

טיפים לבניית תקציב מוצרי קד"מ

לדוגמה, תוכלו להזמין כמות גדולה יותר של מוצרים ולקבל הנחה משמעותית על כל פריט. העיקר הוא לעבוד לפי תקציב מוגדר וליצור תכנית שיווקית בנויה ומסודרת, אשר משלבת בתוכה את האלמנט של מוצרי קד"מ.
למרות שחשוב להישאר במסגרת התקציב, חשוב גם לבחור מוצרים אשר מקדמים ביעילות את המותג שלך ויוצרים הזדהות עם קהל היעד. יש להקפיד לאזן עלות, איכות ויעילות, וליצור סדר עדיפויות נכון.
בשורה האחרונה, יש דבר אחד בטוח - השקעה במוצרי קד"מ היא השקעה שיווקית אשר מניבה פרי בטווח הקצר והארוך. 

 

לרכוש את הנאמנות של לקוחות, ספקים ועובדים - בעת ובעונה אחת

הנאמנות של בעלי העניין בעסק היא אחד הדברים החשובים ביותר שעוזרים לו לגדול ולצמוח. בחירה של מוצרי קידום מכירות חזקים ואיכותיים, תעזור לכם ליצור מערכת יחסים חזקה יותר עם הספקים, הלקוחות וגם עם העובדים.
בצורה זו אתם יכולים ליצור קהילה חזקה של אנשים מחוייבים - וכך לגרום לעסק שלכם להצליח. 

 

מגוון רחב וייחודי של מוצרי קד"מ ומוצרי פרסום נוספים

כחברה מובילה בתחומה, מציעה חושן פרסום שפע מוצרי פרסום, מוצרי קד"מ מתנות ופריטים אהובים לקידום מכירות. כך יכול כל לקוח למצוא את מוצרי קד"מ המתאימים ביותר עבורו.
החברה מייעצת לכל לקוח ומסייעת לו לקבל החלטה נכונה מבין כל האפשרויות העומדות בפניו.
בין היתר, החברה מציעה עטים ממותגים לפרסום, גאדג’טים מדליקים וחדשניים, מבחר עצום של שעונים בשלל עיצובים מרהיבים, מעמדים שולחניים ממותגים עם שם העסק,
מחברות ויומנים יוקרתיים בעיצוב אישי, תיקים מיוחדים, שפע מוצרים שימושיים לבית, לגינה, לטיולים בארץ ובחו"ל, לים וכיוצא באלה.

 

הערכים של חברת חושן פרסום

 

אנחנו בחברת חושן פרסום מקפידים על ערכי יסוד של שירות לקוחות מצויין, יחס אישי, איכות גבוהה ומחירים ללא תחרות.
רק אצלנו תוכלו למצוא מוצרי קידום מכירות שיהפכו את מסע הפרסום שלכם להצלחה מסחררת, בלי ליצור חורים בכיס.

לפרטים נוספים והצעות מחיר - פנו אלינו עכשיו או בצעו הזמנה דרך האתר. שמחים לעמוד לשירותכם בכל עת.