בעלי עסקים - על מוצרי פרסום ממותגים כבר שמעתם? האם אתם יודעים מה מבדיל ביניהם לבין מוצרי קידום מכירות ואיך כל אלו יכולים לעזור לעסק שלכם להתרחב? אם אתם רוצים להיחשף לעולם שלם של מוצרים מעולים ויעילים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

 

אז מה זה מוצרי פרסום ממותגים?


בשביל שתוכלו באמת להבין מה צירוף המילים הזה אומר, כדאי שקודם נפרק אותו:

כפי שאתם יכולים להבין משמם, מוצרי פרסום הם מוצרים שנועדו לפרסם את העסק שלכם ולחשוף אותו בפני קהל יעד פוטנציאלי. אנחנו לא מדברים על שלטי חוצות או פרסומות ברשתות החברתיות אלא על מוצרים פיזים, שהאנשים שאתם רוצים למשוך לעסק שלכם יוכלו להחזיק ולקשר אותם אליכם. 

אנחנו בטח לא צריכים להסביר לכם מה הם מוצרים ממותגים, אותם מוצרים שנושאים את השם והלוגו של החברה שלכם. השילוב של שני סוגי המוצרים האלו יוצר את הקטגוריה הייחודית של מוצרי פרסום ממותגים.

 

האם כל עסק צריך להשקיע במוצרי פרסום ממותגים?


הניסיון שלנו לימד אותנו שעסקים שמשקיעים המוצרי פרסום ממותגים הם עסקים שמצליחים להתרחב בצורה טובה ועמידה יותר מהמתחרים שלהם. נכון, בהתחלה אולי תחשבו על המוצרים האלו כפיצ׳פקסים שתופסים מקום, אך העובדות בשטח מראות כי הם עושים את העבודה שלהם בצורה מעולה. בנוסף, ההשקעה במוצרים מסוג זה משדרת ללקוחות שלכם כמה אתם מאמינים במוצר, כמה חשוב לכם לחשוף את השירות שלכם לכמה שיותר אנשים – עד כדי כך שאתם מוכנים להעניק לו קולקציה שלמה של מוצרים יומיומיים והכרחיים. 

 

אילו מוצרי פרסום ממותגים קיימים היום בשוק?


ככל שעולם הייצור ומוצרי הפנאי מתפתח, כך גם העולם של מוצרי הפרסום הממותגים. על אף כל השינויים שעוברים על הענף, אחד המוצרים שמצליחים להישאר רלוונטיים ופופולאריים כבר עשרות שנים הוא מוצר שבוודאי לכל אחד מכם יש בבית - עטים ממותגים. משום שמדובר במוצר פרקטי שתמיד צריך, עט ממותג הוא השקעה מעולה לכל מי שרוצה לייצר מוצר פרסום ממותג ואיכותי. כך, בכל פעם שהלקוחות ישתמשו בעט, הם יהיו חייבים להסתכל ולהיזכר בכם.

ישנם עוד המון מוצרי פרסום שימושיים שיבססו את הנוכחות שלכם בחיי הלקוחות בצורות שונות. החל מכוסות ממותגות עם לוגו העסק או החברה שלכם, דרך נרות ריחניים עם כיתוב מיוחד ועד כוסות שתייה מיוחדות: בעולם של מוצרי הפרסום הממותגים השמיים הם באמת רק קצה הגבול.

 

כמה השפעה תהיה לי, בעל העסק, על המוצר הסופי?


אחד הדברים היפים והמיוחדים ביותר בכל מה שקשור למוצרי קידום ופרסום ממותגים הוא היצירתיות והשינויים שניתן לעשות בהם. תוכלו להגשים כמעט כל חלום קידומי שיהיה לכם באמצעות שימוש בכלים מתקדמים ועבודה עם אנשי מקצוע שבאמת יודעים מה הם עושים. בעבודה נכונה על מוצרי פרסום וקידום תהיה לכם השפעה נרחבת על המוצר הסופי, על הנראות והמאפיינים שלו כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא באמת מייצג את העסק והמסר שאתם רוצים להעביר.

 

אם אחרי שעשינו קצת סדר בכל מה שקשור למוצרי פרסום ממותגים עשינו לכם חשק לרכוש ולהכין מוצרים מותאמים אישית לעסק שלכם – אנחנו ב״חושן פרסום״ נשמח לעמוד לשירותכם! העסק שלנו מתמחה בהתאמה והכנה של מוצרי פרסום למגוון רחב של עסקים. כיום אנחנו עובדים עם עשרות עסקים בפריסה ארצית ועוזרים להם למקסם את הפרסום שלהם ובכך להרחיב את הלקוחות שלהם. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון המוצרים שלנו באתר וליצור איתנו קשר כשתהיו מוכנים לצאת לדרך: 09-9666582.