מוצרי פרסום, הידועים גם בתור מוצרי קידום מכירות, מוצרי קד״מ, swag ממותג, ומתנות לעובדים וללקוחות הם מוצרים שהם מודפסים / מוטבעים עם שם, לוגו או מסר של חברה, אשר מופצים לאחר מכן לעובדים וללקוחות כצורת פרסום.
מוצרים אלו הוכחו כדרך יעילה לקידום מותג ולהגברת הכרת המותג, תוך בניית נאמנות לקוחות ושביעות רצון עובדים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי קידום מכירות, החל ממחזיקי מפתחות ועטים ועד חולצות וכובעים.
מוצרי קידום המכירות הפופולריים ביותר הם אלה שהם פרקטיים ובעלי ערך נתפס גבוה, כגון שקיות רב פעמיות מכותנה / אל-בד, בקבוקי מים רב פעמיים, מפלסטיק / נירוסטה שומרי קור / חום, גאדג'טים למיניהם כמו מטענים ניידים, מטענים אלחוטיים ומוצרי USB מגוונים, מחברות, פדים לעכבר, מעמדים ללפטופ, תיקי גב למחשב נייד, תיקי מעטפה ללפטופ, אפילו מזרוני יוגה ומוצרי ספורט אפשר לקבל עם הדפסה.

 

מוצרים מסוג זה משמשים בדרך כלל לקוחות על בסיס יומיומי, מה שעוזר לשמור על המותג בראש מעייניהם.

 

אחד היתרונות העיקריים של מוצרי קידום מכירות הוא היותם צורת פרסום כלכלית. בניגוד לצורות פרסום אחרות, כמו פרסומות בטלוויזיה או מודעות דפוס, מוצרי קידום מכירות אינם דורשים השקעה גדולה. זה הופך אותם לנגישים לחברות בכל הגדלים והתקציבים. בנוסף, העלות לחשיפה נמוכה בהשוואה לצורות פרסום אחרות, מה שהופך אותן לדרך חסכונית להגיע לקהל גדול.

 

יתרון נוסף של מוצרי קידום מכירות הוא שהם ממוקדים מאוד. חברות יכולות לבחור את סוג המוצר ואת הדמוגרפיה אליהן הן רוצות להגיע, כדי להבטיח שהמסר שלהן יגיע לקהל הנכון. לדוגמה, חברה שמוכרת ציוד חוץ עשויה לרצות למקד ללקוחות שנהנים מחנאות, טיולים או דיג. הם יכלו לבחור להפיץ מוצרים כמו ציוד מחנאות, משקפת או בקבוקי מים המוטבעים עם הלוגו שלהם.

 

בנוסף להיותם צורת פרסום חסכונית, למוצרי קידום מכירות יש גם החזר גבוה על ההשקעה (ROI). מה שהופך אותם לאחת מצורות הפרסום היעילות ביותר. אורך החיים של מוצרי קידום מכירות תורם גם להחזר ה-ROI הגבוה שלהם. בניגוד לצורות פרסום אחרות, כמו פרסומות בטלוויזיה או מודעות דפוס, מוצרי קידום מכירות יכולים להישמר לאורך זמן, ולהמשיך לקדם את המותג הרבה לאחר ביצוע ההשקעה הראשונית.

 

לבסוף, מוצרי קידום מכירות הם מגוונים. ניתן להשתמש בהם במגוון קמפיינים שיווקיים, כגון תערוכות, דיוור, או כחלק מערכת מכירה. הם יכולים לשמש גם כתמריצים ותגמולים לעובדים וללקוחות.

 

לסיכום, מוצרי קידום מכירות הם דרך יעילה, חסכונית ורב-תכליתית לקידום מותג ולהגברת הכרת המותג. בין אם אתם מחפשים להגיע לקהל גדול, למקד לדמוגרפיה מסוימת או לבנות נאמנות ללקוחות, מוצרי קידום מכירות יכולים לעזור לכם להשיג את יעדי השיווק שלכם.