הגיע הרגע הגדול שלכם, ואתם עומדים ממש בפתח תהליך הפקת האירוע שלכם.
אתם מוצפים בהתרגשות, מלאי רעיונות שתרצו ליישם וחזון ברור לאירוע: לגרום לו להיות הצלחה גדולה.
האירוע שלכם הוא במידה רבה השם שלכם, ומובן שתרצו לעשות לעצמכם שם טוב. לא לימדו אף אחד מכם להיות מפיקים של אירועים, אך ככל שמתקדמים יותר עם ההכנות, כך גם לומדים ומגבשים את האירוע עד לשלמותו.

כעת, מעסיקה אתכם שאלה גדולה והיא בדבר הציוד באירוע שלכם. לא מעטים אלו המתלבטים בשאלה האם לקנות ציוד לטובת האירוע, או האם להסתייע בשירות של השכרת ציוד במהלך האירוע.
התשובה לכך מתחלקת: ישנם דברים שראוי שתרכשו לאירוע, לצד דברים שפשוט חבל לקנות, וכדאי מאד להשכיר.

 

 

ציוד לאירועים – מובן שמשכירים
 

כיום ישנן חברות המציעות שירות של השכרת ציוד לאירועים. מדובר על שירות נפלא, שחוסך לכם זמן וכסף.

שירות השכרת הציוד למעשה מאפשר לכם להעביר את הנטל לחברה חיצונית, שתחשב, תארגן ותנייד אליכם את כל הציוד שאתם צריכים – החל מפתרונות הושבה ועד פתרונות קירור או חימום.
בעת שאתם עורכים את האירוע שלכם במתחם אירועים מסודר, הרי שתוכלו להנות במרבית המקרים מכל הציוד הנדרש. במידה ולא, הרי שאין טעם לרכוש עבור אירוע חד פעמי ציוד בהמון כסף, אלא רק להשכירו.

במקרים בהם אתם עורכים את האירוע שלכם באופן עצמאי, הרי שהאפשרות של חברה המציעה שירות של ציוד מושכר, הינה הפתרון האידיאלי עבורכם.
אינכם צריכים להטריח את עצמכם במסע קניות ארוך, בחישוב כמות האורחים ושידוך כמות הציוד, ובעיקר לא להוציא את ההוצאה המיותרת.
אם לא די בכך, חברות ההשכרה מציעות שירות נפלא המתחיל בניוד הציוד ועד לפינוי הציוד משטח האירוע. המשמעות היא שבאירוע שלכם אינכם צריכים לדאוג לנטל האירוח מפאן זה, אלא יש מי שעושה זאת עבורכם.

 

מוצרי קד"מ – מובן שקונים
 

לקראת סוף האירוע, תרצו להשאיר חותם אצל האורחים שלכם. באירועים עסקיים ישנה חשיבות רבה לקשר רציף הנרקם בין העסק שלכם ובין לקוחות וקולגות.
לא חשוב כמה האירוע שלכם היה מדהים, עליכם להוציא את האורחים שלכם עם ערך מוסף שיזכיר להם אתכם בכל הזדמנות שלא תהיה. לטובת הרעיון הזה, תוכלו לרכוש מוצרי קד"מ שונים, שיוענקו לקהל האורחים כמזכרת בסוף האירוע.

כיום תוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרי קד"מ לשילוב באירוע. האפשרויות העומדות לפניכם בין היתר הן עטים, מחברות ושוקולדים ממותגים.
טרם אתם רוכשים את מוצרי הקד"מ לאירוע שלכם, חשוב מאד לאפיין את האירוע ואת קהל האורחים בו, ולנסות להבין אילו מוצרי קד"מ יכולים להתאים לקהל זה.
על כל המוצרים ניתן למתג את שם העסק שלכם, וכך אתם יכולים להיות בטוחים כי בשורת העסק שלכם תהיה בתודעת האורחים מעתה והלאה.

המאמר מוגש באדיבות חברה להשכרת ציוד – בסט רנט