הקונספט של מתנות עם ערך מוסף במוצרי פרסום וקידום מכירות תופס תאוצה משמעותית. פריטים אלה אינם רק מתנות אלא כלים רבי ערך ליצירת מודעות למותג, נאמנות לקוחות וצמיחה עסקית. מתנות עם ערך מוסף משרתות מטרה כפולה - הן משמחות את הנמען ובו זמנית פועלות ככלי שיווקי עבור החברה. בשורות הבאות נתייחס לממדים השונים וליתרונות השונים של מוצרי פרסום וקידום מכירות כמתנות מועילות ואפקטיביות.


נראות והכרה במותג


מוצרי קידום מכירות כמו ביגוד ממותג, כלי כתיבה או גאדג'טים טכנולוגיים, מהווים דוגמאות טובות של מתנות עם ערך מוסף. מתנות כאלה משמשות כתזכורות למותג שלכם. בכל פעם שנעשה שימוש במוצר זה מחזק את ההכרה במותג, מה שמגדיל את הסיכוי שהמותג שלכם הוא זה שיירכש על ידי הלקוח כאשר יתעורר הצורך. חשיפה מתמשכת חשובה במיוחד בשוק עתיר מתחרים.
בהשוואה לשיטות פרסום רגילות, מתנות קידום מכירות הן דרך חסכונית להגדיל את נראות המותג. המתנות נשמרות ומשמעות לאורך תקופות ממושכות. כך יוצרים חשיפה מתמשכת למותג בניגוד למודעת פרסום רגילה. החזר ההשקעה מבחינת נראות ומבחינת שיווקית מאוד משמעותי, במיוחד כאשר מוצרים אלה משולבים באסטרטגיה שיווקית רחבה.


שיפור נאמנות הלקוחות


מתנות, ובמיוחד מתנות עם ערך מוסף יוצרות תחושה של רצון טוב והערכה. כאשר חברה מספקת ללקוחות פריטי קידום מכירות עם תועלת ממשית, זה יכול לחזק קשרים רגשיים ונאמנות למותג. הדבר נכון במיוחד עבור מתנות שימושיות, איכותיות ומותאמות לתחומי העניין של המקבל. ניתן להשתמש במוצרי קידום המכירות כחלק מתוכניות נאמנות לקוח, כלומר תוכניות שבהן הלקוחות מקבלים מתנות יקרות ערך ככל שהם רוכשים יותר. זה מתגמל לקוחות קיימים, מעודד רכישות חוזרות והמלצות – עקרונות חשובים לצמיחה עסקית מתמשכת.


אסטרטגיות שיווק ממוקדות


בניגוד לפרסום בקנה מידה רחב, מוצרי מוצרי פרסום וקידום מכירות יכולים להיות ממוקדים. על ידי בחירת פריטים שמדברים ללקוחות שלכם, ניתן לחזק קמפיינים שיווקיים משפיעים. גישה ממוקדת  מבטיחה כי פריטי קידום מכירות מגיעים בדיוק לקהל היעד הרצוי. ניתן לשלב מוצרים כאלה בצורה מחושבת בקמפיינים שיווקיים, חלוקה באירועים, כפרסים לאתגרי מדיה חברתית או בהשקות מוצרים חדשים. כאשר משתמשים במתנות באופן נכון, יוצרים חוויית מותג מגובשת.


עידוד מורל ומעורבות העובדים


כאשר מדברים על מתנות עם ערך מוסף, גם העובדים יכולים להיות שגרירי מותג. ניתן לספק להם פריטי קידום מכירות ממותגים, באופן שיגביר את המורל ומעלה את תחושת השייכות. פריטים כמו ביגוד ממותג או ציוד משרדי באיכות גבוהה יכולים לגרום לעובדים להרגיש מוערכים. מוצרים אלה יכולים גם לשחק תפקיד בבניית תרבות ארגונית חזקה - זו דרך שבונה סביבת עבודה חיובית.


קיימות ואחריות חברתית


ניתן לשלב מוצרי קד"מ עם הדגשה של חשיבות בנושאים סביבתיים. מוצרי קידום מכירות ידידותיים לסביבה פופולריים יותר מתמיד. פריטים העשויים מחומרים ממוחזרים למשל מבטאים את מחויבותה של החברה לאחריות חברתית, ומשפרים את תדמית המותג. כמו כן חברות יכולות להשתמש במוצרי קידום מכירות כדי לתמוך במטרות חברתיות, דרך ארגונים חברתיים. 
בשורה התחתונה, מתנות שיש להן ערך מוסף משתלבות היטב עם מוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות. זו גישה יעילה מאוד בשיווק. מתנות מספקות יתרונות חשובים במונחים של נראות המותג, הגדלת נאמנות לקוחות, שיווק ממוקד ללקוחות, העלאת שביעות רצון ומעורבות עובדים (או בשילוב עם אחריות חברתית). כאשר בחירת המתנות וחלקותן מבוצעים בקפידה, פריטי קידום מכירות אלה יכולים להפוך לכלים רבי עוצמה ולהניב יתרונות משמעותיים לטווח ארוך עבור המותג ויחסיו עם הלקוחות, העובדים והקהילה הרחבה.