אין ספק כי בשנים האחרונות, תחום הדפסת חולצות הפך להרבה יותר פופולארי ומוכר מאי פעם.
אם בעבר הדפסה של חולצות היתה מוכרת בעיקר במוסדות לימודיים או בצבא, היום ניתן למצוא הזדמנויות רבות לאנשים או לקבוצות אשר בוחרים לפרסם את עצמם דרך חולצות ממותגות.
כמובן, יחד עם העלייה הגדולה בביקוש, החלה גם העלייה הגדולה בהיצע. היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות אשר מציעות שירותי הדפסה על חולצות, ובכלל – הדפסה על מוצרי פרסום שונים.
לכן, לפני שבוחרים חברה כזו חשוב לבדוק אותה היטב, כך שתהיו בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה ואיכותית.

 

דברים שחשוב לדעת לפני רכישת חולצות ממותגות

 

  • עיצוב ההדפס: העיצוב צריך להיות ברור, מרשים ומעניין. אם זה מסר, ודא שהוא קריא ומובן. אם זו תמונה או לוגו, ודא שהם מתאימים למרכז החולצה וקלים להבנה. השתמש בצבעים שנראים טוב יחד ומתאימים למותג שלך.
  • שיטת ההדפסה: ישנן מספר שיטות הדפסה, כולל הדפסה בהתאמה אישית, הדפסה בסילק, הדפסה דיגיטלית, ועוד. כל שיטה מציעה יתרונות וחסרונות שונים, ויש לבחור את האחת שהכי מתאימה לצרכים שלך.
  • חשיבה על הקהל: למי אתם רוצים להביא את החולצות? מה הם אוהבים? מה הם לא אוהבים? הבנת הקהל שלך היא מפתח לבניית חולצה שהם ירצו ללבוש.

הדפסה על חולצות היא דרך נהדרת להגביר את הנראות של המותג שלך, להפיץ מסר, או פשוט ליצור מוצר יפה שאנשים יהנו ללבוש. עם תכנון מקצועי וחשיבה מראש, היא יכולה להצליח בגדול.

 

 

לשים לב לאיכות ההדפסה
 

אחד הדברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים הדפסת חולצות הינו איכות ההדפסה של החברה בה אתם עומדים לבחור.
אתם יכולים לגלות הבדלים משמעותיים בין איכות ההדפסה של החברות השונות, ומדובר בהבדלים אשר ישפיעו בסופו של דבר על המוצר הסופי שתקבלו.
למשל, איכות הדפסה שאינה גבוהה תגרום לחלקים המודפסים לדהות בכביסה או להתקלף מהחולצה, כך שלאחר זמן לא רב החולצה לא תהיה שמישה כלל וכלל, ותפספסו את כל המטרה של ההדפסה עליה.

לכן, לפני שאתם בוחרים חברה שכזו, בדקו דוגמאות של כמה חולצות שהיא הדפיסה בעבר, ואם אתם עומדים לבצע הדפסה של כמות חולצות גדולה, בקשו לבצע הדפסת ניסיון על חולצה בודדת בתור התחלה.
כך תוכלו לבדוק את ההדפסה שבה בחרתם על החולצה עצמה, ואפילו להכניס את החולצה למכונת הכביסה בכדי לבדוק את העמידות של החומר.

 

 

איך עושים השוואת מחירים נכונה
 

פעמים רבות אנו נתקלים באנשים אשר מבצעים השוואת מחירים בין חברות שונות בכדי לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, ובטוחים כי ההצעה הזולה ביותר היא המשתלמת עבורם, אך הנחה זו אינה תמיד נכונה.
אם תשוו בין חברה איכותית ומקצועית מאוד לבין חברה חובבנית וללא ותק בתחום, מובן שתקבלו פער מחירים, אך במקרה זה עדיף לשלם יותר בכדי לקבל עבודה איכותית ומקצועית יותר.
השוואת מחירים נכונה אינה מתמצתת במציאת המחיר הזול ביותר, אלא במציאת המחיר המשתלם ביותר – מחיר ממוצע ביחס למחירי השוק אשר תמורתו תקבלו מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר ועל פי הצרכים שלכם.

 

 

סוגים של חולצות ממותגות שתוכלו למצוא אצלנו

  • חולצות פולו - חולצות יפות לאירועים, חגים וכל הזדמנות להיות יותר חגיגיים.
  • חולצות כותנה - חולצות ליום-יום שתוכלו ללכת איתן לכל מקום!
  • חולצות דרייפיט - חולצות לאימונים, ריצות, כושר וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו.

 

 

בשורה התחתונה

כאשר אתם מחפשים מקום לביצוע הדפסה על חולצות ממותגות - אתם מחפשים את חושן מוצרי פרסום. אנו מבינים את ערך המותג שלכם ואת החשיבות של מוצרי פרסום, ולכן אנו מציעים שירות הדפסה מקצועית על חולצות שתשמור על איכות המוצר ועל הדיוק בפרטים הקטנים ביותר.

חולצות ממותגות שהודפסו בחושן מוצרי פרסום הן דרך נהדרת להגביר את הנוכחות של המותג שלכם באירועים, במסיבות חברה, או כמתנה לעובדים. זה דרך מרשימה להפוך כל חולצה לקנבס שיוכל להציג את המותג שלכם לעולם.

אז אל תהססו, צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו מגוון מוצרים ממותגים הכולל גם חולצות ממותגות באיכות גבוהה. אנחנו נמצאים כאן למענה על כל שאלה ולתמוך בכם בכל שלב בדרך למיתוג מצליח.