חברת חושן פרסום נתקלת בטעויות שחברות, עסקים, ובעלי עסקים קטנים עושים כשהם מזמינים מוצרי פרסום וקידום מכירות, להלן מספר הטעויות הנפוצות:

1. אי התאמה בין המוצר לקהל היעד

אחד הדברים הכי חשובים, הוא התאמת המוצר ללקוח. חשוב לדעת מי הלקוח שלך ומה הוא צריך?
איפה הלקוח נמצא רוב שעות היום ובאילו מוצרים הוא משתמש או יהנה להשתמש מהם?

אם הלקוחות שלך הם עסקים בפני עצמם, חשוב לתת מתנה שתשמש כמוצר פרסום שולחני למשרד, פד ממותג לעכבר,
שעונים, מעמד שולחני מעוצב ונוח, לוח שנה, גאדג’ט מיוחד שמשדרג את השולחן.
כל המוצרים הללו יכולים להיות מותאמים ללקוח שלך ולפי המוצר שמדבר אליו וללקוחות שלו.
בצורה כזו נדאג שהמוצר ישאר במשרד, לעומת זאת מתנות אישיות לבית ולפנאי הן דבר מצוין, אך צריך לוודא שמי שמקבל אותן הוא מקבל ההחלטות. עדיף לתת מתנות שנחשבות מוצרי פרסום באופן אישי, יותר בתור “מתנה” ופחות בתור מוצר קידום מכירות.

 

2. מוצרי פרסום – מה כולל תחתיו התחום?
 

בתחום מוצרי פרסום וקידום מכירות ישנם עלויות משתנות. דוגמא לכך הוא עיצוב הגרפי, הגלופות, ההדפסה עצמה, האריזה, ההובלה וכך הלאה.
כל אחד מין הגורמים האלה יכולים לייקר או להוזיל את העלות הכוללת של חבילת מוצרי הפרסום.
חשוב שתשאלו ותשימו לב האם המחיר שאתם רואים באתר או המחיר שהנציג אומר לכם בטלפון האם זה באמת המחיר שתשלמו?

לכל מוצר פרסום עלות הפקה שונה ולכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות, ולא להיות מופתעים אחר כך בהצעת המחיר.
ישנן גם חברות אחרות שמסתירות את המחיר הסופי מהלקוח עד לרגע ההזמנה שנראה שהדבר מובן מעליו – שימו לב.

 

3. חסכון? איפה שלא צריך.
 

פעמים רבות אנחנו שומעים מלקוחות שאנחנו נפגשים איתם על שהם הזמינו בעבר עטים ממותגים, ואותם עטים לא כותבים. מצב כזה משאיר את הלקוח במצב של אי שביעות רצון. מצבים נוספים יכולים להיות: רמקול שלא עובד טוב, הדפסת לוגו היורדת תוך יומיים, מוצר שנראה ישן ועוד מקרים דומים.

פעמים רבות חברות שמתעסקות במוצרי פרסום ומתנות נתקעות עם מה שנקרא “סטוקים”.
לא תמיד הלקוח מודע לזה, והוא חושב שהוא מקבל מוצר טוב במחיר טוב, אך בפועל המוצר ישן ויושב זמן רב במחסנים.
החברה רק רוצה להיפטר מהמוצר. לכן כשבוחרים מוצר שיש לו חיי מדף מוגבלים כמו עטים למשל, קופסאות סוכריות מנטה,
מארזי שוקולד ועוד. תמיד חשוב לוודא שאתה רוכשים סחורה טובה, אתם לא רוצים שמוצרי הפרסום שלכם עם המיתוג והלוגו שלכם יגרמו לבעיות.

תשקיעו במיתוג עצמו, חשוב לשים לב שהחברה שמספקת לכם את המוצרים לא חוסכת בצבעי הדפסה, באיכות הגלופה ובהתאם סוג הצבע למוצר.

וודאו שהיא אכן משתמשת במגוון רחב של צבעים ויכולה לספק הדפסות פאנטון לפי דרישות החברה.
צבעי הדפסת הלוגו יהיו חזקים וכך מוצרי הפרסום שלכם לא יתקלפו, ושהכי חשוב, שהחברה נותנת אחריות של 100% על המוצרים והמתנות שהיא מספקת, על איכותם ועל איכות ההדפסה.

 

4. עיצוב בעייתי של מוצרי פרסום
 

לא תאמינו אבל חברות מוכנות לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל מוצר מסויים, אך הן לא מוכנות להשקיע קצת יותר על העיצוב שלו.
עיצוב כזה יכול לעשות את כל ההבדל, כאן מדובר בעיקר על מוצרים בעיצוב אישי כמו: מחברות ספירלה ממותגות, מעמדי ממו שולחניים מעוצבים,
תיקי אל-בד, שעונים וכך הלאה.

עיצוב וטקסט מיתוגי יכולים לעשות את כל ההבדל. לדוגמא: ספל ממותג, אפשר למתג אותו עם לוגו החברה,
כך הוא יהיה עוד ספל בארון המשרד או בבית, ואפשר לעצב עליו גרפיקה יפה ולרשום משהו בסגנון HAVE A WOUNDERFUL DAY,
או DON’T TALK TO ME UNTIL I FINISH MY COFFEE ולצרף בנוסף למשפט את הלוגו של החברה.
יש עוד המון אפשרויות מעניינות שיגרמו ללקוח בסופו של דבר לבחור בספל הזו על פני אחרת, וכך מוצר הפרסום שלכם
יהיה בשימוש פי כמה וכמה מהספלים הממותגים האחרים שהלקוח יקבל.

מקווים שעזרנו לכם להחכים, מומלץ לשמור את הטיפים לקראת הפעם הבאה שאתם רוכשים מוצרי פרסום ומתנות לעסק / לחברה שלכם.

 

לייעוץ מקצועי – www.hoshen-pirsum.co.il