הענקת מתנות לעובדים לפסח היא לא רק מסורת שהשתרשה במדינתנו, היא גם דרך אמיתית להביע הערכה והוקרת תודה לעובדים שלכם שנותנים מעצמם לבית העסק והופכים את המקום לבית השני שלהם. כשמקבלים מתנה ממקום העבודה זה יכול גם לעזור לעובדים לפתח מוטיבציה להמשיך לעבוד היטב ואף לאתגר את עצמם עוד יותר. אבל איזה מתנות מקוריות לפסח ישנן שהעובדים ישמחו לקבל? סקרנו לכם כמה מתנות לחג לעובדים שיכולות לעשות את העבודה.


גאדג׳טים ואלקטרוניקה

אחד הדברים שעובדים הכי אוהבים לקבל זה סוגים שונים של גאדג׳טים שיכולים להיות להם שימושיים במשרד ובחיי היומיום. בין המוצרים האלה אפשר למצוא אוזניות, רמקולים, דיסק און קי, מטענים ניידים ועוד. כל אלה הם דברים שאנשים משתמשים בהם כל הזמן ועל כן תמיד ישמחו לקבל. סיבה נוספת מדוע מתנות אלה הן כיפיות היא שאפשר למתג אותן עם לוגו בית העסק שלכם, כך שכל אחד יוכל להסתובב עם זיכרון ממקום העבודה שלו בתיק!


ספלים

אם יש לכם משרד, אתם בטח מכירים את מצוקת הספלים שנוטים ללכת לאיבוד בתוך החדרים השונים. בין מתנות מקוריות לפסח ניתן למצוא פסלים מודפסים שאפשר לעצב באופן אישי עם לוגו החברה וגם עם שם העובד. בדרך זו אתם יכולים לענות על צורך ממשי וגם לגרום לעובדים לחייך.


הגדה ממותגת לפסח

מתנות מקוריות לפסח יכולות להיות קשורות גם לחג עצמו. אפשר להדפיס הגדה ממותגת שהעובדים שלכם יוכלו להשתמש בה בליל הסדר ביחד עם כל המשפחה. בארוחות תמיד חסרות הגדות ואנשים נאלצים לחלוק, וכדי לפתור את זה אתם יכולים להעניק להם את הספר במתנה ולאפשר להם ליהנות מערב החג בנוחות.


תיקים

אם אתם מחפשים רעיונות למתנות לפסח שיוכלו לשמש את העובד ואת שאר המשפחה שלו, תיקים ממותגים יכולים להיות מושלמים עבורכם. מקומות אחסון הם תמיד חשובים ואף פעם אין מספיק מהם. באמצעות יצירת מתנות שהן גם מוצרי קד״מ אתם מייצרים עבור בית העסק שלכם פרסום חינם. ככה בזמן שאחד העובדים מטייל עם התיק בשבילי ישראל, אנשים נוספים שנמצאים איתו באותו מקום יוכלו לראות את הלוגו של החברה- ואתם תזכו לפרסום חינמי.


מוצרים לבית

מוצרים לבית יכולים להיות בהחלט רעיונות למתנות לפסח. אם זה מוצרי טקסטיל כמו מגבות, נעלי בית נוחות או נרות ומפיצי ריח- יש שלל דברים שישמחו את העובדים והעובדות שלכם ויוכלו גם לשמש אותם ביומיום. את כל אלה ניתן גם להפוך לממותגים, וכך תייצרו לעצמכם מוצרי פרסום ללא מאמץ.


שובר מתנה

יש שלל מתנות מקוריות לפסח, אבל הדרך הטובה ביותר להבטיח את זה שהעובד שלכם יהיה מרוצה ממה שהוא קיבל הוא להעניק לו את האפשרות לבחור בעצמו. יש שוברים מסוגים שונים, ביניהם שוברים לחנויות בגדים, שוברים למסעדות, שוברים לאטרקציות וכדומה. אתם יכולים לבחור סכום אחיד לכולם ולתת לכל עובד לבחור את המתנה המושלמת עבור עצמו.


איפה אפשר למצוא מתנות מקוריות לפסח?

אם אתם מחפשים מתנות מקוריות לפסח שיהיו גם ממותגות, אתם יכולים להיכנס לקטלוג של חושן מוצרי פרסום בו תמצאו שלל מוצרים שונים לבית, למשרד ועוד. חושן היא חברה משפחתית שמתמחה כבר שנים רבות בייצור מוצרי פרסום ושיווק שמקדמים את העסק שלכם אך הם גם בעלי ערך מוסף. החברה שמחה לעזור לכם לנסח מה הם הצרכים שלכם ולענות עליהם בצורה הטובה ביותר. ההדפסות המתבצעות הן איכותיות ומקצועיות ויעזרו לכם להביא את העסק שלכם שלב אחד קדימה.