פסח מגיע ומביא איתו שלל סידורים, ארגונים וגם מתנות. רוב העובדים בישראל מצפים לקבל מתנה מהמעסיק או מהוועד אליו הם שייכים.
החג מעניק הזדמנות להקדיש מחשבה לעובדים, להעניק להם בחזרה ולפנק אותם. כאשר מאחורי המתנה עומדות גם מחשבה ויצירתיות, ההנאה רבה ומי שמקבל אותה נוטה לשמור אותה לאורך זמן רב.

 

הגיע הזמן להיות מיוחדים

זה הזמן להתחיל להיות מיוחדים ומקוריים: העובדים שלכם ייהנו אם רק תחשבו על המתנה המושלמת עבורם ותנסו לצאת מהקופסה.
כמובן, אינכם צריכים להמציא את הגלגל מחדש, אך תוכלו לראות כי ישנו שפע של מתנות מפתיעות שהעובדים יאהבו וישתמשו בהן ביום יום.
שלא כמו בחירה בתלושים לקניות, אשר נשכחים עוד לפני שהחג נכנס, במתנה שימושית נשאר גם הזיכרון מרגע הנתינה.

 

האפשרויות העומדות לרשותכם בבחירת מתנות לעובדים

לפניכם אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור מתנות לפסח לעובדים. אתם יכולים להחליט להשתמש במתנה שגרתית כמו תלושי חג, אך אלו בדרך כלל יהיו בשימוש עוד לפני ליל הסדר, ולכן גם ישכחו במהרה.
לעומת זאת, מתנה אשר נשארת מעניקה ערך מוסף של הערכה לאורך זמן רב. כדי להשיג זאת תוכלו לבחור באחת מבין האפשרויות הבאות:

 

גאדג’טים

ישנם שלל גאדג’טים אשר יכולים להתאים כמתנה לחג ולהיות שימושיים.

לרוב, העובדים עצמם לא ירכשו לעצמם מוצרי פרסום מתנות אחרות, אך רבים יוכלו לחשוב שמתנות אלו יוסיפו טעם לחייהם ולכן כשהם ניתנים כמתנה ההפתעה גדולה, וכך גם השמחה.

 

שוקולדים

חבילת שוקולדים מיוחדים שיכולים להיות גם ממותגים עם שם החברה יכולה להיות מתנה נפלאה לכבוד הפסח.
זוהי הזדמנות מתוקה להגיד לעובדים שהם מוערכים ושחושבים עליהם, והשוקולדים בהחלט יכולים לשמש כחלק בלתי נפרד מארוחת ליל הסדר (כשהם יגיעו בקינוח).

 

מתנות שימושיות

מתנות לפסח לעובדים יכולות להית שימושיות כמו תיק למחשב נייד, מתקן למכשיר הנייד, שעון קיר מעוצב ודומיהן, אלו מתנות שכל אחד שמח לקבל.
היתרון בבחירה מסוג זה הוא השימוש המתמשך כשהעובדים יכולים גם לאחר שנים להיזכר ברגע בו חשבו עליהם בעבודה. גם כאן, אפשר לדאוג למתג את המתנות ולקשר ביניהן לבין מקום העבודה.

 

בחרו מתנות לפסח מתאימות לעובדים

בחירת מתנות לפסח לעובדים אינה צריכה להיות מסובכת מדי. ברגע שיהיו לפניכם מספר אפשרויות וצוות מקצועי ומנוסה, תוכלו פשוט ליצור קשר, להגדיר את המסר שאתם רוצים להעביר ולקבל הכוונה מהמקום.
החיים שלכם לבטח עמוסים ואם אתם אחראים על רווחת העובדים בוודאי יש לכם עוד משימות לקראת החג. המטרה בהצגת המתנות השונות בצורה ברורה באתר האינטרנט היא להפוך את ההחלטות שלכם לפשוטות ולקלות יותר.
מעבר לכך, חשוב לציין כי ההזמנה תגיע אליכם ותשאיר אתכם נטולי דאגות.

 

מתנות על פי התקציב שלכם

ישנם ארגונים וחברות בהם יש עובדים רבים או שישנם עובדים זמניים.
כשהארגון אינו רוצה להזניח אותם בכל הנוגע לחשיבה על החג, אך גם לא להעניק מתנה גדולה מדי, גם לכך ישנו פתרון יצירתי ומרשים שיכול להתאים גם לתקציב קטן.