כיום כל חברה אשר מכבדת את עצמה דואגת למיתוג מקצועי וכזה שישאיר חותם אצל הלקוחות שלה.
אין מצב שהם מפספסים את העט הייחודי שלה או לוח השנה שהם נתנו להם במתנה. 
מרבית החברות אשר בעלות קהל לקוחות גדול וחוזר (בדמוי חידושים) למשל חברות ביטוח, דואגות להזכיר ללקוח בכל מועד שהוא עובד עם אותה חברה עם השארת פרטים ליצירת קשר על גבי לוח השנה
זה הוא טריק ידוע וקל, מיתוג של חברות באמצעות מוצרי קד"מ הוא בגדר חובה לחברות אשר רוצות לשמור על מיתוג מקצועי ומשפיע.

 

שלט לעסק? מיתוג עסקי?

בין אם הלקוח ראה את הלוגו של החברה שלך כמה פעמים בחייו אם זה על עט שקיבל, בשלטי חוצות או סתם על שעון או מחברות ממותגות שנמצאות בחדרו או במשרדו, הוא ישר יבין כי החברה הזו מוכרת וידועה.
באופן אוטומטי הלקוח יקשר בראשו כי מדובר על עסק בעל שם טוב, כאשר הוא יפגוש בשלט של החברה ברחוב וירצה לבצע פעולה כלשהי מרבית הסיכויים שהוא יכנס אליה ולא אל המתחרה המקבילה לה.
הראש שלו אומר לו שזה עדיף וזה מוכר. לא ניתן למצוא כיום עסק ללא שלט וכאמור חברות בעלות מיתוג ידאגו גם לעשות הן שלט והן מוצרי קד"מ.

 

איזה מוצרי קד"מ קיימים בשוק?

רבים האפשרויות והמותגים אשר חברת חושן פרסום מציעה לשוק, מבניהם ניתן לראות גאדג’טים, שעונים, שלטים, לוחות שנה, מעמדים שולחנים כרטיסי ביקור עטים ואף פסלים.

החברה דואגת לייצר בכמות גדולה את המוצרים, למתג אותם עם לוגו החברה ולשלוח אותם עד לבית העסק, חברת  חושן פרסום בעלת מחירים מעולים ופועלת בפריסה ארצית.

 

תקופת החגים היא תקופה נפלאה לשיווק מוצרי קד"מ

מרבית החברות אשר מייצרות וממתגות מוצרי פרסום וקד"מ עמוסות בפניות רגע לפני תקופת החגים, אין שמח יותר מלקוח אשר מקבל מתנה ותקופת החגים היא זמן מצויין להעניק ללקוח מתנה קטנה.

כמובן שמיתוג המוצר הוא בגדר חובה, גם אם מדובר על רמת אריזה. ישנם המון אופציות למוצרים המתאימים לתקופת החגים, אנחנו ממליצים בחום על שלט קטן עם מיתוג העסק שלכם וברכת חג שמח עליו.