יש מוצרי פרסום ומתנות שמיועדות לקיץ ויש כאלו שמיועדות לחורף. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פרסום כזה? על מה צריך לשים דגש וממה להיזהר? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

אם חשבתם להזמין מוצרי פרסום שמותאמים לפי עונה – עשיתם בחירה מעולה. לרוב מוצרים כאלה נמצאים בשימוש אינטנסיבי באותה תקופה ותקבלו המון חשיפה ואהדה מהלקוח שיתמש ויקבל את המתנה.
מה שחשוב לזכור, שלא כל מוצרי הפרסום עובדים ככה, ולכן חשוב לדעת לבחור, אז הנה דוגמא פחות מומלצת למוצר פרסום לעונת הקיץ:

כסאות ים ברמה נמוכה – לא תמיד יגידו לכם, אך יש היום בשוק סוגים שונים של כסאות ים. 
אל תתפתו למחיר הנמוך, כסא ים טוב זה כסא שהלקוח מאוד יהנה ממנו, ישתמש בו כמה וכמה פעמים ויחזיק לו יותר מעונה אחת. ההבדל במחיר בין כסא כזה לכיסא ברמה ירודה הוא לא כ"כ גדול ושווה את ההשקעה.
אם אין לכם את התקציב כרגע, עדיף שתבחרו במוצרי פרסום אחרים שהתקציב אליהם יספיקו למוצר ברמה גבוהה בקטגוריה, למשל צידנית חוף טובה, תיק חוף שימושי ועוד.

 

מוצרי פרסום עונתיים

חשוב שלפני שבוחרים מוצר פרסום עונתי, למצוא מוצר שכמה שיותר אנשים ישתמשו וייחשפו אליו, למשל תיק חוף ממותג, צידנית ממותגת, תיק טיולים ותיקי פיקניק,
אלו מוצרים שמשתמשים בהם כמה אנשים ותמיד נמצאים בשימוש באירועים, טיולים, ים וכו’… ככה כל המשפחה והחברים של הלקוח או של העובד ייחשפו לפרסום.

בנוסף,  חשוב לבחור במוצר ברמה גבוהה שלא יעשה נזק או פאדיחות – ולחברה ייצא שם של חברה מזלזלת שחוסכת על הלקוחות והעובדים שלה.
תנו מוצר טוב, תתגאו בו ותהנו ממנו, הוא שלכם, האפקט שהוא ייתן והביקורות החיוביות שתקבלו עליו יהיו שוות את זה.

שמשיות ממותגות 

מוצר נפוץ מאוד בארצנו הקטנה, כאן עובד אותו עקרון של המטריות הממותגות בחורף.  תרכשו שמשייה ברמה טובה או שאל תרכשו בכלל.
כל אחד מאיתנו כמעט מכיר את ההרגשה שהוא קונה שמשייה זולה, או מקבל במתנה במתנה לאחר קנית מוצר הגנה לשמש, ובשימוש אחד בים או באותו השימוש היא כבר נהרסת וחוזרת הביתה בשקית, אם בכלל.

חבל, זה מביך וזה בזבוז כסף גם ללקוח וגם לחברה שמפיצה את מוצרי הפרסום. תהיו החברה שנותנת מתנות שוות לעובדים וללקוחות שלה. 
אתם תרגישו טוב עם זה והם ירגישו אחרת והם ירגישו את ההשקעה.  אתם לא עוד חברה שנותנת מתנה כדי לתת, חשוב שהלקוחות והעובדים יקבלו מתנה ברמה שיוכלו להנות ממנה, אם לא, זה בזבוז זמן וכסף.
חשוב לזכור, אם אין לכם תקציב למוצר איכותי בקטגוריה, לכו לקטגוריה נמוכה יותר, למשל אם אין לכם כסף לשמשייה איכותית, אתם יכולים לרכוש כדור ים ממותג, מטקות לפרסום, מזרן ים, תיק חוף וכך הלאה.

 

ומה עם מוצרי פרסום לחורף?

בחורף זו הזדמנות מצויינת להפיץ מתנה ממותגת מיוחדת או מוצר פרסום מגניב. מכיוון שפשוט רוב העסקים והחברות פחות מתעסקים עם זה בחורף, דווקא אז זה זמן מצוין להתבלט.
זה זמן מצוין לחמם את ליבו של הלקוח או של העובד בעזרת מתנה שווה. אפשר לתת כירבוליות למינהם, יש המון סוגים, כאלה שאפשר לשכב איתם ועם כיסית להוצאת היידים, ככה אפשר להתכרבל וגם להיות על המחשב, לשתות תה או קפה וכך הלאה.

יש מטריות ממש טובות, שישמשו את הלקוח או העובד שלכם חורף שלם! מתנה טובה וקלאסית, וכמו שרשמתי לגבי השימשיות בקיץ, גם כאן, חשוב לקנות משהו ברמה טובה או לא לקנות בכלל,
אל תתנו מטריה שתתפרק רק כדי להגיד שנתתם, זה לא יעבוד ורק יעשה את האפקט ההפוך. המטרה היא שהלקוח או העובד יהיו נדהמים ויהנו מהמתנה שקיבלו ובאמת ישתמשו בה.

ספל טרמי

כוסות נירוסטה תרמיות או ספל טרמי היא מתנה מעולה וזולה. הוא קודם כל שימושת מאוד, אנשים משתמשים בספלים טרמיים כל הזמן ובייחוד בחורף.
זה מוצר פרסום מעולה, יש מקום רב להדפסת לוגו, לוקחים את זה כל בוקר למשרד ולעוד מקומות, זה אקולוגי – עדיף מכוסות חד פעמיות, וזה נוח מאוד.
עדיף לחפש ספל טרמי אקולוגי – הם נראים טוב וגם שומרים על הסביבה.

 

בקיצור, עם מוצר פרסום ומתנה טובים עם טיימיניג נכון, אתם יכולים להפציץ ולדאוג שכל הלקוחות שלכם יהנו וישתמשו במוצרים שלכם.
שגם המשפחה והחברים שלהם ייחפשו אתכם ושהם יודו לכם. אנחנו כאן כדי לתת ייעוץ והצעות מחיר למוצרי פרסום ומתנות לקיץ לחורף ולכל השנה.

חושן פרסום – פרסום שאנשים אוהבים.