ישנן הרבה דרכים שבהן אתם יכולים לבחור לפרסם את החנות שלכם – אתם יכולים לצאת עם קמפיין ברדיו, שירוץ שוב ושוב באוזניהם של הלקוחות שלכם, אתם יכולים לתלות שלט חוצות ענק בכניסה לקניון או ברחוב הראשי של העיר ואתם יכולים פשוט ללכת אופציה נוחה יותר, שלא דורשת מכם השקעה גדולה מידי של משאבים. על איזו אופציה אנחנו מדברים? על מוצרי פרסום לחנויות. מוצרים אלו הם מוצרים שונים שנמצאים בתוך החנות שלכם, שיכולים לעזור לכם לא רק לפרסם את החנות שלכם, אלא גם לקדם את מכירות. אז אילו מוצרי פרסום לחנויות עומדים לרשותכם?

 

מתקני תצוגה

כשמדברים על מוצרי פרסום לחנויות, מתקני תצוגה הם ללא ספק בין המוצרים המומלצים ביותר. מדובר במוצר שלא רק מפרסם את החנות ואת המוצרים שבה – אלא גם מעניק לכם אפשרויות עיצוב שונות. תוכלו להשתמש במגוון המערכות שכלולות בעולם מתקני התצוגה כדי ליצור עיצוב מיוחד ושונה, שיתאים לחנות שלכם כמו כפפה ליד, בין אם מדובר במערכת תלויה, שתעניק ללקוחות שלכם את ההרגשה כאלו המוצרים שלכם מרחפים באוויר או במעמדים בגבהים ובשיפועים שונים, כדי לאפשר תצוגה שונה של המוצרים. וכאשר המוצרים שלכם מוצגים בצורה ייחודית על מתקני תצוגה, הם גם נמכרים הרבה יותר מהר.

 
שלטי מכירות ופרסום

כשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מטיילים בקניון או בשדרה, הם למעשה מתלבטים כל הזמן לאיזו חנות הכי כדאי להם להיכנס. ובתוך ההתלבטות שלהם כלול מוטיב אחד ומרכזי – באיזו חנות הם יוכלו לחסוך הכי הרבה. בין אם מדובר במבצעים אטרקטיביים או בהנחות מיוחדות, הלקוחות שלכם הפכו כבר ממזמן לצרכנים חכמים שמחפשים את הדילים הטובים ביותר לצרכים שלהם. לכן, איזו דרך טובה יותר יכולה להיות על מנת לעדכן את הלקוחות שלכם בהנחות ובמבצעים השונים בחנות שלכם, מאשר לתלות שלטי מכירות ברחבי החנות ובחלונות הראווה שלכם עם פרטי ההנחות או המבצעים? שלטי מכירות הם דרך מצוינת גם למשוך לקוחות וגם להגדיל את המכירות או במילים אחרות, בדיוק מה שאתם מחפשים במוצרי פרסום לחנויות.

 

מוצרי פרסום לחנויות עם לוגו החברה

בנוסף לכל מה שכבר ציינו כאן קודם, דרך נוספת לקידום המכירות ולפרסום החנות שלכם היא ע"י מוצרי פרסום שונים, שנושאים את הלוגו או שם החנות שלכם. מדובר באותם מוצרים שאתם יכולים לחלק ללקוחות במתנה או לבחור מגוון מוצרים נמכרים במיוחד, עליהם תוכלו להטביע את שם החנות או סמלה, כמו למשל השקיות שבהן נארזים המוצרים שהלקוחות כרגע רכשו, בעטים או אפילו בבקבוקי שתייה ומגנטים. הכל כמובן בהתאם לאופי של החנות שלכם ולסוג המוצרים שנמכרים בה.