חשבתם פעם למה בעצם יותר ויותר חברות מחלקות מוצרי פרסום, מתנות ו givewayes בכנסים ובתערוכות שלהם?התשובה פשוטה!

בכל תערוכה מגיעים מוזמנים רבים, וכל אחד מהם מוצף באנשי מכירות שמנסים לפנות אליו בכל דרך שהיא, הוא מקבל אינפורמציה מכל כיוון ובכל מטר מנסים למכור לו משהו, שירותים \ מוצרים. ברוב המקרים הכנסים והתערוכות האלה לא נועדו לסגור עסקה עם הלקוח הפוטנציאלי במקום, אלא לאחר מכן לשמור איתו על קשר. אותו לקוח פוטנציאלי יקבל תוכן פרסומי רב, קטלוגים, דפי פרסום וכו… תתפלאו, אך במבחן התוצאה את רובם הוא יזרוק לפח!

אך אם היה מקבל גם איזה גימיק כמו מוצרי פרסום לכנסים,- מתנה שווה ושימושית שבאמת נותנת לו ערך, הוא היה שומר ומשתמש בה בוודאות. כדאי לבחור מוצרי פרסום לכנסים ומוצרי קד"מ שקשורים למסר חשוב להדגיש מה החברה רוצה להדגיש.

למשל, חברה המתמחה בניהול זמן, יכולה לתת בתור מתנה שעון חול ממותג לכל מתעניין שישאיר את הפרטים שלו, השעון חול בוודאות יגיע אליו למשרד \ הביתה ואתם תהיו בחיים שלו עוד המון המון זמן בזכות מוצר פרסום חכם קטן.

טיפ: השתמשו בתיקי אל-בד!

לרוב בכנסים ובתערוכות, החומר הפרסומי מוצג על גבי מתקני תצוגה לפרסום, מדובר על מתקנים מיוחדים. מלבד שימוש במתקנים אלו, הלקוחות מקבלים גם המון חומר פרסומי ולא תמיד יהיה להם איך לסחוב אותו, כדאי להשתמש בתיקי אל-בד ממותגים לצורך זה. אתם תרוויחו פרסום מעולה והלקוח יהיה מרוצה.

כמובן חשוב לזכור לשים בתיק חומר פרסומי ואת המתנה עדיף לתת באופן אישי :)

בהצלחה!