אתם מנהלים עסק שיש לו הרבה לקוחות ומשקיעים? אם כך, בוודאי מידי פעם מתעורר אצלכם הצורך לשווק את העסק. עולם השיווק מביא לנו אינספור אפשרויות ולכן ברור מדוע כל בעל עסק צריך לבחור את הכיוון המתאים לו ביותר.
אחת מהאופציות שבשנים האחרונות הפכו להיות להיט גדול זו האפשרות של הדפסה על כוסות ועל מוצרים נלווים, שכן יש לכך מספר יתרונות.

ראשית, הדפסה על ספל טרמי או הדפסה על כוסות יכולה להיות לא רק יפה אלא ג שימושית שכן הלקוח שיקבל מכם מתנה כזאת ישתמש בה לקפה.
שנית, עצם הרעיון של להעניק מתנה קטנה ללקוח זו בחירה נהדרת, כי מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות מידי פעם?

 

מתנות קטנות לעובדים

אם חשבתם לרגע שלקנות מוצרים מודפסים שונים, בין אם זה ספל טרמי ובין אם זו כוס זו יכולה להיות בחירה טובה רק ללקוחות, כדאי שתדעו שאתם טועים.
למעשה גם העובדים שלכם בעסק בוודאי ישמחו לקבל כוס עם לוגו של העסק, עם משפט מלא בהשראה או עם כל עיצוב אחר. לכן, כאשר מדברים על הדפסה על כוסות או על מוצרי פרסום אחרים, מדברים על מתנות קטנות שיכולות להיות מיועדות גם לעובדים.

 

הדפסה על כוסות מתאימה לכל סוגי העסקים

כשמדברים על הדפסה על כוסות או על הדפסה על ספלים שונים, מדברים למעשה על מוצרי פרסום נפלאים שיוכלו להתאים לכל בעלי העסקים.אפילו אם אתם מנהלים מוסך גדול או חברת נדל"ן אתם הרי עוצרים מידי פעם את העבודה ושותים קפה.
לכן, אם חשוב לכם שלכל אחד מהעובדים תהיה כוס משלו ואם אתם רוצים לחלק גם מתנה קטנה למי שפונה לקבל את השירות שלכם, הרי שהדפסה על כוסות תתאים לכם.
מה שכן, רגע לפני שאתם מזמינים שירותי הדפסה על כוסות מכל חברה שעוסקת בתחום הזה, כדאי יהיה לבדוק כמה פרטים. מה מבטיח לכם שהכוס עמידה ושההדפסה תחזיק מעמד עליה לאורך זמן רב?
האיכות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש וכדאי לבדוק זאת בעת הזמנת שירותי ההדפסה.

 

כמה תשלמו על כל כוס מודפסת?

זה לא משנה אם אתם בוחרים להזמין היום שירותי הדפסה על כוסות או שאתם רוצים להזמין שירות של הדפסה על ספל טרמי. מה שבטוח זה שתרצו להזמין מספר רב של מוצרים ולא רק כוס מודפסת אחת, מה שאומר שההוצאה הכלכלית שלכם לא תהיה זניחה. לכן כדאי לקחת בחשבון את הפרטים, לקבל הצעת מחיר מסודרת ולראות בסופו של דבר כמה זה יוצא לפריט אחד. למרות שעדיף להזמין שירותי הדפסה רק מחברות מובילות ומקצועיות, זה עדיין לא אומר שעליכם להסכים לשלם על כך הון עתק.
לכן חשוב להשוות מחירים ואתם גם תראו שהשוואת מחירים זה עניין הרבה יותר פשוט מאשר בעבר. למעשה ניתן גם להשוות את מחירי ההדפסה השונים אונליין, אז למה לחכות?