מחפשים מחברות ממותגות לעסקים, שיהפכו את המשרד שלכם לאטרקטיבי ואת שולחן העבודה שלכם למעוצב?
במאמר הבא נעזור לכם לבחור בדיוק אילו מחברות כדאי לכם להזמין, מה הדברים שחשוב לשים לב אליהם, וחשוב מכל - שורות, משבצות, דפים חלקים או בכלל נקודות?
אצלנו תוכלו למצוא את המחברות הממותגות שיעשו לעובדים וללקוחות שלכם חשק להתחיל לכתוב. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

למה צריך מחברות ממותגות לעסקים?

כשאנחנו מדברים על מחברות ממותגות, אנחנו מדברים על פריט עיצובי וקידומי לכל דבר ועניין. המחברת המעוצבת אשר נושאת את הלוגו של החברה שלכם מהווה מוצר פרסום שגורם למשרד להיראות טוב יותר. 
נוסף על כך, מחברת היא דבר שאנשים רבים נושאים איתו איתם לכל מקום אליו הם הולכים. בכל פעם שהמחברת תישלף מהתיק ותונח על השולחן, הלוגו שלכם יתנוסס בגאון ויחזק את הקשר אל המותג - בדיוק האפקט שנגרם על ידי מוצר פרסום מצויין.

איך לבחור את המחברת הנכונה?

המפתל לבחירת מוצרי פרסום טובים היא מחשבה תחילה על אופן השימוש בהם. לכן, חשוב לבחור את המחברת הנכונה, כזו שהעובדים, הספקים וגם הלקוחות שלכם ישמחו לקבל.
הנה שני דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים מחברות ממותגות לעסקים.


גודל מחברת

גודל המחברת הוא חשוב מאוד. מצד אחד, חשוב לבחור מחברת גדולה מספיק כדי שיהיה נוח לכתוב בה הערות ורשימות. מצד שני, צריך גם שהמחברת תהיה קטנה וקומפקטית, תיכנס בקלות לתיק צד ולא תהיה כבדה ומעיקה. 
אז מהו גודל המחברת הנכון? רבים מלקוחותינו מוצאים כי הגודל הטוב ביותר עבור מחברת ממותגת לעסק הוא A5, אם כי דבר זה משתנה בהתאם לאופי העסק.


איזה דפים עדיף - שורות, משבצות, נקודות או חלק?

כמו בסעיף הקודם, גם כאן לאופי העסק יש השפעה רבה על הבחירה. אם אתם נמצאים בתחום יצירתי (לדוגמה - משרד עיצוב גרפי), יכול להיות שמחברת חלקה תהיה הבחירה הנכונה בשבילכם. לעומת זאת, אם האנשים שאתם עובדים איתם צריכים לערוך הרבה רשימות, תזכורות וכו', כדאי שתלכו דווקא על מחברת שורות.
בכל מקרה, אנחנו בחושן פרסום מזמינים אתכם להתקשר אלינו בכל התייעצות או התלבטות.

מה אפשר להוסיף למחברת מעוצבת כדי להפוך אותה למתנה לעובדים?

אם אתם מתכוונים להעניק את המחברת הממותגת בתור מתנה לעובדים, יכול להיות שתרצו לצרף אליה כמה דברים נוספים, כדי להעלות את ערך השי ואת ההתלהבות שנוצרת סביבו.
הנה כמה רעיונות, אשר בשילוב שלהם תוכלו להרכיב מארז יוקרתי שכל אחד יכול להשתמש בו בחיי היום יום.


רעיונות לתוספות למתנה של מחברת ממותגת לעסק:

 

  • עט כדורי ממותג
  • תיק נוח למשרד
  • תיק ללפטופ
  • ציוד משרדי ממותג
  • ועוד…

האם מחברת ממותגת יכולה לקדם את העסק שלי?

כמובן! מחברת ממותגת לעסק בהחלט יכולה לעזור ביצירת תדמית חיובית, ולחזק את ערך המותג בעיני לקוחות, עובדים וספקים כאחד. זה מה שהופך אותה למוצר כל כך פופולרי בקרב חברות וארגונים.

לבחור את מוצרי הקד"מ הטובים ביותר עם חושן פרסום

אנחנו בחושן פרסום שמחים להעניק לקהל לקוחותינו את מוצרי הקד"מ האיכותיים והמעוצבים ביותר. אנחנו מתמחים במוצרי בוטיק חדשניים, החל מציוד משרדי, דרך טקסטיל וביגוד ועד לאלקטרוניקה.
בנוסף, אנחנו מציעים מגוון מארזים מפנקים אשר ארוזים בצורה יוקרתית. צרו איתנו קשר עוד היום לקבל הצעת מחיר משתלמת - נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.