קידום מכירות הוא אחת הפעולות המהותיות והחשובות ביותר של כל חברה בכל תחום.
על פי התזרים העסקי הרצוי, בכל תקופה מתרחשת עלייה במספר המכירות ובכמות הלקוחות, מה שמאפשר להזרים סכומים נוספים בשיווק, וכן הלאה.
לכן, אחד השלבים החשובים ביותר בעת קידום העסק והרחבתו הוא יצירת “פיתיונות” עבור לקוחות חדשים. אף על פי שבתקופת האינטרנט חלק מהותי מהשיווק עבר לשם,
עדיין אין תחליף למוצרים פיזיים המתפקדים בתור פרסומת חיה בכל מקום שבו יש אנשים הנעזרים במוצרים הממותגים.
ניתן למצוא סוגים שונים ביותר של מוצרי קד"ם המשמשים לחשיפה של הקהל למותג וליצירת היקף נרחב של לקוחות פונטציאליים.

 

הסוגים השונים של מוצרי קד"מ לעסקים

הטכנולוגיות של היום מאפשרות להפוך כמעט כל פריט למוצר קידום מכירות, וזאת באמצעות הטמעה של הלוגו או של שאר האלמנטים העיצוביים האופייניים למוצר על גבי כל פריט –
כוסות, כובעים, כלי כתיבה, מחברות מעוצבות, חולצות ועוד – השמיים הם הגבול.
זו הסיבה לכך שחשוב מאוד למצוא את המוצר שהכי מתאים לתחום הפעילות שלכם ולפעול ליצירת מוצרי קידום מכירות לעסקים ברמה גבוהה ביותר, שייצרו תחושה חיובית לגביכם בקרב הקונים הפוטנציאליים
ושירחיבו את קהל היעד שלכם בצורה פרופורציונלית לגידול של העסק שלכם.

 

כיצד לבחור את המוצר שעובד בצורה הטובה ביותר בתחום שלכם?

חשוב מאוד להתייחס לבחירת מוצרי פרסום וקד"מ לעסקים בצורה ממוקדת ויעילה ביותר.
באמצעות בחירה במוצר נכון אחד אתם עשויים להבטיח את ההצלחה הרצויה. חשוב שהמוצר יהיה רלוונטי לקהל היעד שלכם, אך בפריסה יחסית ממוקדת.
כלומר, אם נצא מנקודת הנחה שכל האנשים שותים קפה, יכול להיות שכוסות נירוסטה לקפה יהוו בחירה יותר מדי נרחבת, ושבעוד אנשים רבים ייעזרו בכוס בכדי לשתות ממנה קפה או תה – הגידול במכירות לא יגיע,
משום שאין המדובר במיקוד מספיק יעיל של קהל היעד, והשימוש נעשה בעיקר בבית. אך אם מדובר באנשי עסקים שזקוקים ליומנים – קהל היעד מצטמצם, והמוצר הממותג יוצר רושם הרבה יותר רציני ומקצועי,
משום שאנשים רבים עשויים לראות אותו בנסיבות שונות ולקשר אותו לעסקים, לרצינות ולדיוק.
דרך חשיבה שכזו מאפשרת להשיג את המטרות העסקיות בצורה הטובה ביותר בזכות מוצרי קד"מ לעסקים.

 

כיצד מודדים את הצלחת מוצרי קד"מ לעסקים?

אחד השלבים החשובים ביותר בעת הפצת מוצרי קידום מכירות בדרכים השונות שעומדות ברשותנו הוא ניתוח התוצאות.
הליך זה מתבצע באמצעות סטטיסטיקות, השוואת הוצאות לצד גידול בהכנסות ושאר חישובים שנערכים על ידי מומחים בתחום הניהול והייעוץ העסקי.
לעיתים התוצאות אינן תואמות את הנתונים הרצויים. היועצים מגבשים גם דרכי פעולה לשיפור המדדים במידת הצורך: החלפת המוצר, שיפורו, תפוצה שונה וכן הלאה.
בנוסף, לעיתים מדובר בהשפעה מצטברת שבאה לידי ביטוי במלואה לאחר חשיפה רחבה וזמן שעבר לביסוס המותג.
בסופו של דבר, מדובר באסטרטגיה נרחבת שעושה שימוש במידע אנליטי ובגישות יצירתיות מעולם השיווק, והשילוב שלהם תמיד מניב תוצאות מיתוג מוצלחות.