עטים ממותגים הם אחת הדרכים המגניבות, הכיפיות והיעילות לקידום העסק שלכם ולהפיכתו למותג. הם משתייכים בעצם למה שקרוי מוצרי קד"מ – מוצרים שיוכלו לקדם את העסק שלכם ולקחת אותו לשלב הבא. אז איך תוכלו לעשות זאת?
 

נעים מאוד, אנחנו חושן פרסום ואנחנו מתמחים במוצרי פרסום ומתנות שאנשים אוהבים. הקמנו את העסק שלנו כדי לדאוג לכך שעסקים יוכלו לקדם את עצמם באופן המוצלח, האפקטיבי והנגיש ביותר כדי לצמוח ולהפוך למשגשגים בתחומם. 
 

ישנן לא מעט שיטות שיווקיות לקידום ולמיתוג העסק שלכם – פרסום, מבצעים, שילוט, לוגו, עיצוב החנות עצמה ועוד. אבל אחת השיטות הקלות, הפשוטות ועם זאת האפקטיביות והמגניבות ביותר, כזו שמשדרת כיף טהור ורותמת את הלקוחות לחזור אליכם שוב ושוב ואפילו 'להפיץ את הבשורה' – היא עטים ממותגים
 

מה בעצם מוצלח כל כך בשיטה הזאת?

עטים ממותגים – לתת במקום לקחת

חלק ממה שרותם את הלקוח בעט ממותג הוא שבעצם, לא רק שלא ביקשתם ממנו שום דבר או העמסתם עליו בפרסומת שהוא לא ביקש – אלא שנתתם לו במתנה מכשיר כתיבה שהוא באמת יכול להשתמש בו וליהנות ממנו. כולנו זקוקים לעטים. בעיקר משום שבעולם של היום, הדיגיטלי ברובו, קל לאבד עטים אבל הם לא תמיד נגישים וזמינים כל כך. 
 

כשאתם נותנים במתנה ללקוח עט ממותג, אתם מאפשרים לו להיעזר בכם לצרכיו – ועל הדרך, חושפים אותו למותג שלכם שכבר יהיה שמור אצלו בראש, לאור האינטראקציה הטובה שביססתם מולו, באור חיובי. 

יתרון נוסף לעטים ממותגים הוא שהם זולים יחסית. קל לייצר רבים מהם בכמות גדולה, והאפקטיביות שלהם עולה בהרבה על המחיר.

אחלה, שכנעתם אותי. אז מאיפה כדאי להתחיל?
 

נעים מאוד, אנחנו חושן פרסום ואנחנו כאן כדי להפוך את העסק שלכם למה שתמיד רציתם שיהיה. כך נעשה זאת במספר צעדים פשוטים.

מוצרי פרסום זה חושן פרסום

כדי למתג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר, כדאי לפנות לחברה המתמחה בעטים ממותגים בפרט ובמוצרי קד"מ בכלל. רק חברה מנוסה, איכותית ומקצועית שמציעה את מיטב השירות הקיים בתחום כיום, בסטנדרטים ישראליים ובינלאומיים כאחד, תוכל להבטיח שהעסק שלכם יקודם באופן הטוב ביותר.
 

חושן פרסום – מוצרי פרסום ומתנות שאנשים אוהבים, תהפוך את העסק שלכם למותג באמצעות יצירת עטים ממותגים מהסוג המדויק, האסתטי והמושך ביותר את העין שיחרוט בתודעת הלקוח את שם העסק שלכם ואת המיצוב השיווקי שאתם מעוניינים בו.

באמצעות מיטב הטכנולוגיה והכלים העיצוביים הקיימים כיום בשוק, נוכל להפוך את החלום שלכם למציאות ולהפוך את העסק שלכם למותג שתמיד רציתם שהוא יהיה. כי על ההצלחה העסקית שלכם אין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר.

הגיע הזמן לקדם את עצמכם

העטים הממותגים שלנו ויתר מוצרי הפרסום והמתנות שלנו יהפכו את העסק הקטן שלכם – לגדול. בואו לקדם את עצמכם כמו שמגיע לכם במקום להסתפק בכך שהידע על העסק שלכם יעבור מפה לאוזן. אנחנו כאן כדי לספק לכם מעטפת שתיקח את העסק שלכם לשלב הבא ותבטיח שתוכלו לצמוח ולהגיע לקהל היעד שאתם מעוניינים בו – במחיר השווה לכל נפש. כי בכל הנוגע להצלחה עסקית מגיע לכם רק הטוב ביותר.
 

צרו איתנו קשר באתר שלנו או בטלפון 09-9666582 ותנו לנו להרים את העסק שלכם לגבהים שלא חשבתם שהם אפשריים. מעטים ממותגים ועד מוצרי קד"מ שלא חשבתם עליהם אפילו – אנחנו כאן כדי להפוך את החלום שלכם למציאות. אז למה אתם מחכים?